Alla inlägg den 25 juni 2011

Av maribelandrea - 25 juni 2011 12:02

midsommar igår sög nästan balle, fast bara nästan haha.. om ni inte förstår så mobilbloggar jag, aja. idag är de en ny dag oh hoppas de händer lite, eftersom det har redan hänt massa skit! nu ska jag sätta på tv:n oh mysa med mig själv tills älsklingen kommer :* awesome. men puss oh jag kanske bloggar lite ikväll om det har hänt något roligt osv! ha en bra lördag allihop! :))

Av maribelandrea - 25 juni 2011 01:33

hejsan svejsan! har inte bloggat på tusen år ja jag vet, men jag gör de vanliga typ.. är med världens bästa pojkvän <3 oh njuter av sommarlovet dock jobbar jag tre veckor men de stör inget, pengar som pengar fifan! :) nu ska jag fortsätta smsa bebis. puss & godnatt!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards