Alla inlägg under oktober 2010

Av maribelandrea - 31 oktober 2010 20:19

hej & hoppsaan, nu var det fan jävligt länge sen man bloggade.. eller vad säger ni? ;)

har haft typ fullt upp eller något haha, har inte haft ork eller lust för att blogga helt enkelt, fast jag börjar nog igen..   Söndag är de idag.. jadu, kan nästan säga sämsta söndagen eller nått.. har bara vart hos farmor idag, fast det var ändå myspys! sitter framför facebook & msn.. lyssnar på chris brown - without you. Jävligt bra låt kan jag ju säga, mmmmmm!! är kär i den låten (a)

straax kommer mami med mat från gatuköket, sen blir det att ta en varm dusch eller bad.. sedan lägga sig & nana, för tomorrow blir de JOBBBBBB-BBAAA! Halv nio till Två-Tre ungefär, på höstlovet?! jag är nog dum i huvudet.. menmen, jag tjänar pengar? det är ju alltid något   aja.. nu ska jag fortsätta lyssna på min chris brown osv.. pusssssss!

// maribelandrea

Ovido - Quiz & Flashcards