Alla inlägg under november 2010

Av maribelandrea - 28 november 2010 16:13

Blööö, har så jäkla tråkigt så jag dör snart.. Har bara degat & suttit framför datorn idag. Fast strax kommer mamma med chips & cola, sen kommer anton hit :) imorgon är de skola, fyfan... Har haft lång helg & jag vill inte att de ska ta slut! fast sånt är livet. Nu ska jag spela crazy taxi   


// maribelandrea.

Av maribelandrea - 27 november 2010 13:51

shululu kött & blåbäär!   

vaknade klockan tio idag, la mig brevid geovanni & mamma, prata lite ohså.. sen så satte jag mig vid datorn, sen fick jag städa mitt rum lite snabbt.. sen satte jag mig vid datorn igen, nu har jag suttit här ett bra tag :) ska la ta en dusch närsom, sen skjutsar pappa mig till anton. ha en bra lördag allihopaaa   

Av maribelandrea - 26 november 2010 15:36


låten = kärlek

- FREDAG & LEDIG ifrån skolan, awesome. Har inte gjort så mycket, bara legat i sängen & ätit mat med la familia. Sen städat mitt rum, tro mig eller ej! :).. ska ta en dusch strax sen kommer nog anton hit. aja puss, ha en jävligt bra fredag   

Av maribelandrea - 25 november 2010 18:34

blää... sämsta dagen på länge, bara hänt massa saker osv.

gick upp klockan 7.40 fixa mig oh allt, sen stack jag till skolan & chilla, slutade vid två idag fast var i skolan till halv fyra.. :o var med daam en stund, sen stack jag hem & mamma hade köpt choklad & de fanns ice tea kvar så tog de & satte mig vid datorn, seg dag, sämsta dagen på länge rättare sagt! usch.. hoppas på en bra fredag, fast de blir det nog inte heller.. eftersom jag ska plugga halva dagen! gööött, fast ne! hoppas på att träffa anton imorgon.. aja, har ingenting & skriva om så jag säger la, ha en bra kväll! :)


// maribelandrea

Av maribelandrea - 23 november 2010 20:23

jag minns allt som om de vore igår..


- hejsss, har inte orkat blogga eftersom de tar tid & skriva.. (a)(a) fast nu är jag igång again, har inte gjort så mycket idag.. slutade klockan 13.40 idag sen stack jag hem & vilade ögonen, sen tog jag en varm dusch sen lämnade miguel mig hos anton sen var jag där en stund sen åkte jag & handla daimtårta & cööla, så nu sitter jag här & tjockar mig med lite spotify musik :) hoppas ni har haft de awesome för det har jag! pusspuss :*



Av maribelandrea - 18 november 2010 22:03

Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck.

Av maribelandrea - 17 november 2010 16:22

blogga egentligen men men får gå ändå, har inte bloggat sen söndag? aja, har gjort allt möjligt vart med anton, pluggat osv... idag har jag bara vart i skolan & chillat oh nu lär jag ju chilla ännu mer! (a) imorgon börjar jag halv tolv eftersom vi har yrkelivsmässa från 15.00 - 19.00, gööött! fast ne. sen på fredag äre nog party i Lidköping. därja! :) nu ska jag sitta framför fejjan, pussciao.

     
// maribelandrea.

Av maribelandrea - 14 november 2010 15:11

hejsan svejsan.. gårdagen var (y)! träffa bra folk & ja, det var chill! idag vakna jag runt nio sen så somnade jag om &vakna klockan halv tolv ungefär. Det blev direkt facebook för mig, hihi. Sen kom mamma in & sa att vi skulle åka oh äta, då blev de KÖKET! <3 sen stack vi till ica & netto och nu sitter jag här.. har spelat lite & lyssnat på musik, ganska bra söndag ändå.. ska nog ta en duusch strax sen dra till anton eller vi får la se hur de blir med det. aja, ha en jävligt bra söndag

tagga skolan imörraaa :D:D:D:D:D


// marri

Ovido - Quiz & Flashcards