Alla inlägg under mars 2011

Av maribelandrea - 26 mars 2011 23:49

 

you make me happy.




Hejsan! Idag har jag inte gjort så mycket än typ, städat mitt rum & ätit med mamma & små syskonen, fast sen vid halv fyra kom sötisen hit & myste sen åkte hem vid tio för han skulle på talangträning imorn. tråkigt men ja så är de.

Sommar tid om typ fem minuter eller aa.. de låter ju awesome! sova en timme mindre fast de rör mig inte så mycket :) nu ska jag ta & sova, är ganska trötter här!

cyaaa

Av maribelandrea - 25 mars 2011 12:49

Herregud, jag har verkligen inte bloggat på TUSEN år!

Jag har helt enkelt inte orkat, kunnat eller viljat osv.. Fast jag får la ta & göra de lite oftare så ni har nånting & läsa :)

Jag har inte gjort så mycket under denna tid jag inte har skrivit här, typ läxor, skola, kompisar & pojkvän.. Fast jag kan la ta & skriva om vad jag har gjort idag osv, idag har jag inte gjort ett PISS. Jag fick ta ledig av mor idag för jag vet inte varför haha, så jag har typ gjort teknik skiten som skulle lämnas in idag & lagat mat & ja ingenting mer.. Fast strax ska jag ta & hoppa in i duschen med VARMT vatten, wiee! för jag fryser verkligen här. Sedan hämta lillebror på dagis sen vet jag inte vad kvällen har att erbjuda, jag ska iallafall träffa sebastian en snabbis idag för att lämna över saker osv, antagligen kommer anton hit men de får vi la se hur det blir. Tomorrow är jag barnvakt, kul! Fast . Men jag måste så..

Men nu ska jag ta en varm dusch med musik! (:


puss cyaaa

Ovido - Quiz & Flashcards