Alla inlägg under juli 2010

Av maribelandrea - 28 juli 2010 21:00

idag har det vart en jävligt bra dag, var med elin & sedan träffade vi felicia! :) + så har jag en ny vän, HÅKAN! <3 haha... jag åker om några timmar så jag får väl säga farväl bloggen oh facebook & allt! :( faaast strax kommer yesenia hit & vi ska väl försöka mysa haha, puss!   

Av maribelandrea - 28 juli 2010 11:56




Dagens låt! :) nu taggar man inför Spanien, åker om 16 timmar & är otroligt glad för att skippa sverige oh gte ett tag, fast en månad är nog litelitelitelite för mycket.. men det får jag fanimej leva med! sola varje dag & bada när man vill.. detta kommer bli underbart må jag lova! :D jag har med mig mobilen om det är något.. fast ska ta & lyssna på assss mycket musik & fixa mig osv.. får alla vill typ träffa mig idag innan jag åker, fyfasen thihi :) men ska dra nu & ha de bra! pusssssssss   

Av maribelandrea - 27 juli 2010 12:42

Hejsan!   

idag vakna jag ungefär vid elva tiden, första gången på lovet jag har gjort det haha! var sjukt sugen på glass så då tog jag fram daimglassen som jag köpte igår :) igår somnade jag vid tre/halv fyra tiden.. har packat klart & allt de nu :) sedan igår kikade jag på blood in blood out, en jävligt bra film må jag lova! :o nu ska jag sätta på lite musik & sedan duscha, idag blir det nog valleballe en stund sedan lurigt.. ;) Men ska dra nu, ha de bra folket!   

Av maribelandrea - 26 juli 2010 19:04

tjoho, har precis vaknat.. skulle till donken med elin johansson & elin karlsson, fast det sket sig eftersom jag har värsta ont i magen, hatar't! blir väl donken imorgon eller nått för jag är fanimej sjukt sugen på de! :D eftersom jag har precis vaknat blir det att gå & handla något gott, sedan ska jag väl sätta på en film, blir nog Blood In Blood Out! :) men nu orkar jag inte skriva mer, tar väl & skriver imorgon om det finns något oh skriva om! Btw: Jag åker om 3 dar! :D:D:D:D:D

Av maribelandrea - 25 juli 2010 07:19

En "vacker" bild på mig och yesenia, haha!

Av maribelandrea - 25 juli 2010 06:51

Hejsan, har inte bloggat nu på två dagar haha... kan bero på att jag har bara vart hemma och segat som vanligt, fast just nu är jag med två godingar i lidköping! Yesenia & Jennifer, vi har suttit här sen två på morgonen och bara degat, vi lyssnar självklaaaart på justin bieber    hihi, vi ska äta på donken vid tolv/ett också, jag är nog inte glad idag, jag är superglad! :) hoppas ni har haft en jävligt bra lördag/söndag, för det har jag faktiskt haft som sagt! + ska jag nog börja packa när jag kommer hem till Götene för jag åker om 4 dagar till MÁLAGA! :D Men ska fortsätta vara med mina två godingar och ha det skoj, pussssss!

Av maribelandrea - 23 juli 2010 17:31

Haha hej, nu har jag skaffat blogg.. kommer nog inte ha så tråkigt vid datorn längre! :) idag har jag degat hela dagen, nu vid sex tiden sticker min mor och mormor till en fest & jag ska ju självklart va barnvakt.. kul, eller inte! :D blir nog massa filmer och godis ohså ikväll, underbart! :) men ska ta en snabb dusch, så vi hörs. Puss   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards