Alla inlägg under februari 2011

Av maribelandrea - 22 februari 2011 13:45

texten säger rätt mycket.. jag har börjat inse vilka som är äkta & vilka som är falska i mitt liv..


idag har jag inte gjort så mycket, vakna runt tjugo i åtta sedan upp & fixade mig as snabbt för klockan var fanimej 8.13 när jag gick ifrån mig & jag går faktiskt ganska segt när jag är inte sådäär klar vaken hihi.. hm, sen stack jag hem ifrån skolan runt halv tolv för jag har inte mått så bra dom två senaste dagarna. har typ inte gjort nånting hemma, är så himlaa rastlös så de är sjukt! fast sen kanske jag får träffa anton en stund, då kommer jag nog må mycket bättre (a)

köpte med mig redbull, choklad & gifflar tills lite senare, för jag ska fanimej bli tjockis nu! :D ne drev, men tänkte mysa med mig själv lite.

ska dra en film alldeles strax & gosa med nallen.



puss ha de bra :*

Av maribelandrea - 17 februari 2011 14:31

Rubriken är en låt, så lyssna gärna för den är TUNG!

Jag har inte orkat blogga, för jag typ bara ligger i sängen varje dag & tittar på tv haha, torsdag & snart skola igen fastän man inte vill så måste man. Jag har typ vart med anton hela tiden & vart ute då oh då.. men orkar inte blogga mer (a) jag kanske typ skaffar en ny blogg och gör de bättre där eller nått, pusspusssssss

Av maribelandrea - 9 februari 2011 18:15

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom jag har inte gjort så mycket idag förutom skolan & chillat.. slutade sent idag, de betyder klockan 15.10 sen var jag med sköna personer, som emilie, daniel, mirelle & några till! sen vid halv sex, gick jag direkt till ica för att köpa något gott & de blev bakelser, mummaaa! (a) strax blir de slänga på en moviee & äta massa gott.   

pussciaao!


// maribeeeellllll


låten är love.

Av maribelandrea - 8 februari 2011 20:11

Blir ett snabb inlägg här dårå, har inte gjort så mycket idag.. typ skola, nationella prov var de direkt klockan 8.20 på morgonen! nice de, fast NE! sen efter skolan blev de hem dirr, gjorde inte så mycket tills jag gick ut vid halv fem & var med daniel & sen kom wille.. sen var jag en liten stund med anton osvosvosv.. orkar inte skriva egentligen, men ah. nu ska jag ta & kika på en film, chips, choklad & hallonsoda finns brevid! awesome. nu ska jag dra, skriver nog imörraaa

puss :*


//andrea










Av maribelandrea - 7 februari 2011 18:24

hejsan, jag förstår inte varför jag har blogg egentligen när jag typ aldrig bloggar för jag glömmer bort de eller typ hinner inte.. men aja. idag har jag bara suttit hemma & gjort verkligen ingenting, gick inte till skolan idag pga magont & huvudvärk.. så jag låg i sängen till typ tolv & sen gick jag upp & åt lite.. & nu måste jag verkligen plugga men de orkar jag fan inte! så de blir nog choklad/godis & filmen kniven i hjärtat med mig själv, eftersom fjanton tränar idag osv.. imorgon är de ett måste att jag måste kila iväg till skolan eftersom vi har nationella! är inte ett dugg taggad till de, men ja.. hihi, de blev ändå ett ganska lång inlägg här :) men nu ska jag lyssna på musik & chilla lite.. pussilipussss<3

Av maribelandrea - 4 februari 2011 23:49

ojsan.. har inte bloggat på aslänge, nu när jag har tråkigt så kom jag på att jag hade en blogg (a) sist jag skrev här var när jag skulle åka till stockholm & västerås, det var för typ en månad sen! jävligt länge sen.. orkar inte skriva allt jag har gjort, men jag har typ gått i skolan & shit. idag så var jag iallafall i skolan till halv fem, haha stannade kvar med daam, daniel & mirelle.. det var väl mys! :) sen så stack jag hem, fixa chips & choklad.. sen vid halv sju/sju kom fjanton hit & bara var här till typ kvart över tio :) han kan verkligen göra mina dagar! måste nog nana strax eftersom imorgon blire kolla innebandy vid elva tiden.. så ska nog avsluta detta! puss & godnatt   

Ovido - Quiz & Flashcards