Direktlänk till inlägg 21 december 2010

lov and i like it!

Av maribelandrea - 21 december 2010 12:10

Gårdagen var sådär, slutade skolan vid två stack till västerby en sväng eller ja var där typ 2 timmar men.. Sen kom daniel & då stack vi hem till mig för jag skulle fixa mig lite snabbt till julavslutningen, onödigt? svar: ja!

Sen fick vi våra jäkla betyg vid nio tiden, öppna kuvertet & jag blev absolut icke förvånad så ja.. stack hem vid kvart över nio, sen satte jag mig vid datorn. Sen skulle jag kolla på one tree hill, fast jag somna istället... Idag vakna jag runt tio, blev typ direkt datorn fast snart blir de ta en snabb dusch, fix, dra till bobo & sedan sticker vi iväg till banken för att ta ut mina jäkla pengar så jag kan handla julklappar i Västerås sen... Idag blir de en dag med fjanton <3

Orkar inte skriva mer eftersom jag måste göra ganska många saker just nu, kanske skriver ikväll eller imorgon innan jag åker iväg!

Puss   


// maribelandreaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maribelandrea - 25 juni 2011 12:02

midsommar igår sög nästan balle, fast bara nästan haha.. om ni inte förstår så mobilbloggar jag, aja. idag är de en ny dag oh hoppas de händer lite, eftersom det har redan hänt massa skit! nu ska jag sätta på tv:n oh mysa med mig själv tills älskling...

Av maribelandrea - 25 juni 2011 01:33

hejsan svejsan! har inte bloggat på tusen år ja jag vet, men jag gör de vanliga typ.. är med världens bästa pojkvän ...

Av maribelandrea - 7 juni 2011 22:54

Det var år och dar jag skrev här!, men nu är jag la tillbaka igen haha.. har haft de iaf toppen sen sist jag skrev här oh bara vart med min kära pojkvän som alltid! :) Idag var jag med han en stund sedan stack jag till äcentyrslandet för att ha typ ...

Av maribelandrea - 21 april 2011 10:27

shiit, haha.. jag har inte bloggat på tusen år känner jag! så nu tänkte jag blogga lite snabbt, vi har påsklov som dom flesta i landet.. har absolut inte gjort ett skit känner jag, fast jag har ju vart med min kära pojkvän nästan varje dag i snart ...

Av maribelandrea - 26 mars 2011 23:49


  you make me happy.       Hejsan! Idag har jag inte gjort så mycket än typ, städat mitt rum & ätit med mamma & små syskonen, fast sen vid halv fyra kom sötisen hit & myste sen åkte hem vid tio för han skulle på talangträning imorn. tråki...

Ovido - Quiz & Flashcards