Alla inlägg under april 2011

Av maribelandrea - 21 april 2011 10:27

shiit, haha.. jag har inte bloggat på tusen år känner jag!

så nu tänkte jag blogga lite snabbt, vi har påsklov som dom flesta i landet.. har absolut inte gjort ett skit känner jag, fast jag har ju vart med min kära pojkvän nästan varje dag i snart 7 månader så haha.. har iallafall haft de roligt osv, de är snart skola igen eller ah på tisdag men ändå :) idag fyller lillebror år, 5 jäkla år.. fan va tiden går fort egentligen efter bror är de jag som fyller 16! :D så man längtar faktiskt litee!!, just nu äter jag kladdkaka & dricker en ice tea, awesome! hoppas på lite mer sol så man kan sitta & sola i några timmar också.

nu ska jag fortsätta dunka musik & chilla j*vel! för livet leker verkligen!


ppuussciao

Ovido - Quiz & Flashcards