Alla inlägg under december 2010

Av maribelandrea - 22 december 2010 10:06

Måste skriva ett snabbt inlägg här eftersom jag ska åka till Stockholm idag & imorgon blir det Västerås, knas men aja.. Vill faktiskt hellre sitta här hemma & va med dom här, men sånt är livet jag kommer hem på Söndag så jag skriver väl då. Ha det bra, vi höörs!   


// maribel

Av maribelandrea - 21 december 2010 15:48

jo kärlek, spansk musik alltså..   


Av maribelandrea - 21 december 2010 12:10

Gårdagen var sådär, slutade skolan vid två stack till västerby en sväng eller ja var där typ 2 timmar men.. Sen kom daniel & då stack vi hem till mig för jag skulle fixa mig lite snabbt till julavslutningen, onödigt? svar: ja!

Sen fick vi våra jäkla betyg vid nio tiden, öppna kuvertet & jag blev absolut icke förvånad så ja.. stack hem vid kvart över nio, sen satte jag mig vid datorn. Sen skulle jag kolla på one tree hill, fast jag somna istället... Idag vakna jag runt tio, blev typ direkt datorn fast snart blir de ta en snabb dusch, fix, dra till bobo & sedan sticker vi iväg till banken för att ta ut mina jäkla pengar så jag kan handla julklappar i Västerås sen... Idag blir de en dag med fjanton <3

Orkar inte skriva mer eftersom jag måste göra ganska många saker just nu, kanske skriver ikväll eller imorgon innan jag åker iväg!

Puss   


// maribelandreaa

Av maribelandrea - 19 december 2010 16:10

Har inte gjort så mycket idag, bara legat i sängen & kollat på One Tree Hill! Vill ha måndag nu, (21:00) för då slutar vi skolan! wieee säger jag bara, eftersom är ganska skoltrött eller ja, trött på skiten menar jag.. Ska ta & lägga mig i sängen igen & kolla på oth :) kanske skriver ikväll. Pussss


// maribelandrea

Av maribelandrea - 18 december 2010 12:14

Har inte bloggat på typ två-tre dar, har inte haft tid om man säger de så. Just nu sitter man och dunkar musik senare vid tre åker vi till chilenarfesten som är till typ sex eller något. Sedan åker vi hem & har typ julbord här hemma, eftersom vi firar julafton i Västerås i år! Kommer nog ändå bli si sådär nice, sen nyår firar jag nog i Sil, vi får se vad som händer! :) nu ska jag iallafall fortsätta dunka musik, SPANSK musik.. haha! ha en jävligt bra lördag, för de tänker jag ha :*

Av maribelandrea - 16 december 2010 20:52

TEST 2010

Kärlek under 2010
Har du pussat/kysst någon? - ja.
Har du varit tillsammans med någon? - ja.
Har du varit kär i någon? - är de nu

Dina vänner under 2010
Har en vän dött? - nej..
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja
Har du sökt tröst hos en vän? - ja

Du under 2010
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - ja
Har du varit utomlands? -  ja

Denna månad
Har du varit kär? -  japp.
Har du pussat/kysst någon? - ja. (a)
Har du kramat någon? - ja.
Har du skrattat? - många gånger.
Har du gråtit? - ja.

När
Grät du senast? - några dagar sen.
Skrattade du senast? - idaag, dog nästan haha
Hade du kul senast? - hm, minns inte..
Hade du tråkigt senast? - typ nuuu

Vem
Kramade du senast? - Daniel.
Pratade du i telefon senast med? - hm, anton.
Fick du sms av senast? - yesenia :)

Av maribelandrea - 12 december 2010 20:21

Orkar inte skriva väärsta inlägget så de blir en snabbis, haha. Har inte gjort så mycket vakna runt tio och sen kolla jag på tv till typ halv ett sen käka jag, sen städa jag hela mitt rum eftersom jag är ganska duktig nuförtiden (a) sen satte jag mig vid datorn & sedan tog jag en varm dusch, sen satte jag mig vid datorn igen & sen kom anton & nu sitter jag här igen haha :) strax blir de käk sen kolla på en film eller något för imorgon är det skola, sjukt taggad! fast ne..

puss ha en bra kväll!   


// maribel


Av maribelandrea - 11 december 2010 13:30

snart en vecka kvar tills vi har jullov, seriöst jag längtar något sjukt! :e haha, idag äre lördag & det blir nog en dag med anton. <3 har inte gjort så mycket ska nog käka mat strax sen duscha & allt de. tar & skriva imorgon, puss på er! :)


- svartsjuka är inget annat än en rädsla för att bli övergiven.

Ovido - Quiz & Flashcards